Sepia



Imorse diskuterade ämnet "dagens outfi" lite löst,
och jag erkände att jag inte tyckte det var superskoj att ta de nästan dagliga utstyrslarna i mitt "kläd-corner".
Så härmed ska jag försöka anstränga mig leeijte mer.

Det började dessvärre ganska dåligt då kamera-helvetesjävlar gick tillbaka till sitt sjukdomstillstånd.
Det var ju inte för inte som den var inlämnad på lagning i två veckor.
Men nu, tre timmar för sent, är den frisk igen.
Så det blir bättre updates i fortsättningen.

Sitter nu för övrigt i högar med papper så långt ögat kan nå. Det är studier i världsklass på gång. Det är dock tråkigt att hjärnan har valt att hänga på ett snöre bakom de senaste dagarna. Inte rätt tillfälle.
Ska ta mig till farbror doktorn imorgon och hoppas på något riktigt starkt till alkoholen jag inhandlade till aftonen.
Jag vill ju bara dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0