Good news for people who love bad news

Jag har en rolig och två tråkiga nyheter.
Jag väljer att börja med dom tråkiga.

Tråkig nyhet 1: Nu när jag precis har tagit tag i bloggandet igen så valde ju som sagt kamerauschlingen att lägga av. Bra tajming. Så nu är den på "lagning" igen. Vilket kommer resultera i att jag inte kommer ta några spännande bilder på ett par VECKOR.. inte i bra kvalitet iaf, mobilen får agera nödlösning. (kommer med största sannolikhet att nalla på fröken Hanssons kamera också.)

Tråkig nyhet 2: Imorgon är det tenta på schemat. Hjärnan känns som någon form att potatismos, plus att man har levt isolerad hela dagen och har ett craving utöver det vanliga på mänsklig kontakt. Men jag knäpper händerna för att det ska gå vägen. Trevligt när det är över dock. Blir nog morgondagens roliga nyhet.

Rolig nyhet 1: Att dagens nyhetsflöden (p3-nyheter, tv4-nyheterna) idag har lagt ett enormt fokus på att användandet av bettskenor i Sverige har ökat sedan förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0