Jippo hippo

Nu har precis vännerna lämnat boet efter en mysig greys/bb/skorpor- kväll. Det var välbehövligt.

Idag sprang vi bort en sväng till högskolan för att kika lite på någon bazaar av något slag.
Det var lite skumt tyckte jag. Och varmt. Och sen såg man ändå ingenting.

Bakom denna skara människor är det alltså någon typ av jippo.





Det hela var kanske lite av en besvikelse, men inga sura miner för det.

Och jag blev ännu gladare idag när det bestämdes att jag får finbesök på lördag! Robban med vän bestämde sig för att entra "lejongropen" (som dom så fint kallade det) för partaj.
Kommer bli kanon!

Och EN till grej som jag egentligen är ännu gladare över är att nu är allt fixat in i sista detlaj inför londonresan! ( allt utom vilka satans kläder som ska få plats i väskan som är som min necessär..)
Så nästa torsdag är vi på väg så här dags!
:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0