Uäääh

Sedan två dagar tillbaka är äntligen äntligen flintskalle-utväxten borta. Skönt.
Satt och skavde i frisörstolen ca 3 timmar (!?) för att färga och klippa topparna. Jag hade en liten snigel-frisör, men det blev ju bra iaf. Lite ont i stjärten bara.
Så nu är jag totally mörk igen. Dock styr tankarna lite åt att ljusa upp det leeijte frammåt sommaren. Vi får se.



För att kort sammanfatta de senaste dagarna så har jag:

- gått omkring i mjukiskläder
- inte velat vakna för att då måste man plugga
- när jag väl vaknat, pluggat. non-stop
- varit på världens skojigaste spinningpass
- myskväll med Loveisa
- sett filmen Sanctum. Lagom bra

Som ni själva förstår kräks jag lite inombords när jag ser min lista. Kan vara den tristaste. Ever.
Därav inga roliga bilder etc.
Men är det tenta-p så är det..

Men efter fredag blir det ändring på det minsann!!
Då är det över. För ett tag iaf.

Och sen på lördag så ska jag , Lovisa och Felicia ha en födelsedagsfest med tema "Sjöman". Ska bli kanoners. Har bara ett problem. Vet inte vad jag ska ha på mig. Och det är lite tajt med tid att hinna fixa nåt. Lite panik i magtrakten.



Nepp hepp. Hej då så länge. Ni kan ju gissa vad jag ska göra.
Skepp ohoj!

( den som känner för det får ju gärna schlänga in nåt härligt roligt som gör dagen lite lättare. En rolig historia kanske?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0