Summer of 69

Idag har jag varit sjuk och pluggat. Paniken inför diverse tentor och inlämningsuppgifter börjar sakta komma krypandes. Eller ganska fort.

Ikväll har jag äntligen tagit mig i kragen och sorterat upp den kavalkad av bilder som finns i burken, och det går inte att undvika alla sommarbilder tyvärr..Jisses vad alla är så mycket fräschare. Så nu längtar jag galet/super/jätte/megamycket mer efter vår och sommar på alla dess vis. Och då jag har absolut inte har något  nytt och spännande att komma med tänkte jag bjuda på två personliga favoriter från Gotland i somras.

Denna bild har jag skrattat mig dubbelvikt åt.
Åkte och badade på en camping där det bland annat stod att det fanns tillgång till en lekpark.




Jag har gjort en vettig sak förresten. Fyndade en plastblomma häromdagen som idag sänktes ned i en burk.
Fint och vårigt tyckte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0