Fy fan vad ni är bra!!!

Jag mellanlandar nu hemma för att snart åka in till staden igen för mer studentfirande!
Och förhoppningsvis massa mat. Vrålhungrig!



Har äntligen fått min laddare till kameran, så jag återkommer med massa bilder på alla härliga studenter!

( och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag samtidigt som jag var urglad för allas skull, så var jag ändå leeijte leeijte bitter...Att det redan är två år sedan känns aningen tungt.. Kusinen och jag hade diverse planer på hur man skulle kunna hänga med på flaken..ingen funkade dessvärre.)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Veeery gorgeous dress Elin! :)

2011-06-11 @ 10:49:22
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0