Mixed as hell

Just nu sitter jag och svettas om alla möjliga kroppsdelar. Rumpan är för tillfället problemområde numero uno.
Ingen fara på taket vänner, det låter mer suspekt än vad det är.
Allt grundar sig i att jag 09.00 imorse var på en alldeles passande helkroppsmassage.
Det är alltså dom där oljorna som har "en värmande effekt".
Och ja de håller vad de lovar.
Burn.



Jag har ett alldeles utomordentligt stort craving på att få klä på mig anständiga kläder.
Har liksom låst in mig de senaste dagarna för att få någon ordning på allt som har med studier att göra.
Och det går ta mig tusan framåt.
Men det är ju så tråkigt att gå omkring i leggings och stortröjan en allt för lång period.
( lite därav bildtorkan )

MEN det stoppar inte ha-behovet och jag slemmar lite efter denna utstyrsel. Allt från Modekungen.
Om det hade varit lite varmare.
Om det inte kom mer snö.
Om det kunde vara lite mindre halt.
Om....







Satt för övrigt och skavde på pappis jobb igår med läxorna.



Mitt sällskap dagen till ära var Herr och Fru kung.
;D



Förresten så åker jag tillbaka till Borås på fredag.
Mycket mixade känslor som vanligt.
Saknar de där borta, men jag är absolut inte klar här hemma. Hur hade det varit om man hade fått tre veckor till nån tro?!..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0