Girls girls girls







Tack Johanna för den ypperligt trevliga tillställningen igår!

Kvällen började hos mig med lite käk och dylikt,
sen begavs det sig uppför backen och lite ner till kalaset.

Trevligt värre att träffa hennes mycket trevliga flickevänner.

Ranwegerskan hade styrt till det riktigt fint med massa gölliga små tilltugg.
Jag tog mig friheten att nalla en bild på dessa vackra skapelser av http://lovisaorest.blogg.se



Jag kände ett ansvar att föra den (tydligen!) östgötska traditionen lite längre ner i landet.
Här är födelsedagsbarnet mitt uppe i en Lambo.
Tycker dock att det ser ut som en klockren omstart..









Idag har jag varit något alldeles utöver det vanliga o-aktiv. Med en förbaskad förskylning som ända vän har jag  ändå klarat av den steeoora högen tvätt.
Sen har dagen endast försvunnit i den envisa dimma jag har utanför mitt fönster.
Och snart är det Solsidan.

Sjas Ove sjas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0