Twisted mind


JAG HAR PRATAT MED FRIDA!!
:D

Hallelujha!
De senaste 50 minuterna spenderade jag med glädje framför fenomenet skype.Det har gått över 1 månad sen jag sist pratades vid med flickebarnet i big ben's stad- på tok för länge.

Hur som helst var det en riktig fröjd för själen!

Här följer ytterligare en liten sammanfattning av helgen som gått innan vi lämnar det bakom oss och blickar framåt.

Det var en himla lyckad helg och lördagskvällen började med en halvliter öl och en massa 20-frågor.



Och 3D-bio blir ju absolut inte tråkigare med lite förfriskningar i kroppen.



Men igår lämnades jag av mannen och fick återigen klara mig på egen hand.
Vilket jag gör förträffligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0