Trouble in paradise

LISTA FÖR GAHM'S NUVARANDE LIV
- detta var påträngande nödvändigt så att jag tar tag i de där sakerna som man bara skjuter upp, ni vet.
Och allt detta ska vara klappat och klart nästa vecka. Senast.

Tandläkaren: Har fått reda på att man går gratis hos farbror tandläkaren här i staden hela det året man fyller 21. Så nu måste jag skriva in mig så att dom kan börja borra och slipa och greja för fullt - gratis är gott.

Kamerean:
Knäpper lite märkligt. Måste utnyttja garantin, vilken snart går ut, så skynda skynda.

 Tv:n: Den lille rackarn ville lägga av lagom till helgen. Inte en enda sketen kanal kunde skådas. Men detta löste jag så händigt idag när jag en sistaste gång gjorde en kanalsökning. 
 
Klacka om skorna: Mina fin fina skor hade sett sina glansdagar, trodde jag! Men nu ligger de och blir ompysslade hos en liten skomakare.

Mobilen: Jag tycker att jag hittar fel på telefonen stup i kvarten. Eller mer letar fel..då jag tycker det är äckligt att den inte är min...från början..ni fattar grejen..Den ska iaf också få sin beskärda del av service.

Datorn: Är bara knölig. Den vill icke göra det jag vill. Att skriva eller inte skriva?!...Service nästa.

Skriva brev till Mariama: Jaa, detta rycker alltid i mitt samvete..Mitt lille fadderbarn ska på två års tid få sitt andra brev..Skämmes ta mig faan.

Pumpa cykeln: Att cykla på fäljarna kan aldrig vara bra.

Fixa lampan: Vad får man för att man städar och bäddar och gör fint?! En trasig jefvla sänglampa. Hur i hela fridens namn lyckas jag totalknäcka av piggarna i kontakten när jag skulle skjuta tillbaka sängen..?

Sammanfattning:
Av ovanstående punkter att dömma kan vi väl alla vara överens om att jag och, framförallt, elektroniska prylar ICKE passar som handen i handsken.

Lite bonusmaterial.
Självklart lyckades jag inte heller att lägga upp mitt "Drinkin ludo" spel på hyllan utan ett missöde.


MEN nu blickar vi som sagt framåt och ber till en högre makt att det får räcka med knasigheter nu.

För idag har jag varit på ett så himla bra humör.
Detta beror nog mycket på att jag secondhand fyndade så görans bra grejer!
Lycka.


Dessa prylar lär ni få garanterat se in action inom en väldigt snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0