No return

Jag tycker att det är så obehagligt. Så obehagligt när snön smälter. För när snön smälter kommer allt bajs fram. Allt bajs som alla hundägare ej har plockat upp.
Överallt vänner. Överallt.

Idagidagidagidag blev jag en brown bitch på riktigt.
Loveeeisa och jag begav oss till frissan så snart den lille lektionen var sleeut.
Hon blev mer blond och jag brun. Även ögonbryna fick sig en känga.

Jag vet inte varför, men när vi satt där i våra frisörstolar och pratade så kunde jag inte förtränga känslan av att vi var på BB och pratade om våra barn.
Märkligt tyckte jag själv och vet inte alls vart den känslan kom ifrån.
Jag höll det för mig själv, men tror att det är så det känns. På något verkligt konstigt sätt..



DENNA BILD ÄR EJ PÅ DET NYA HÅRET. den är från imorse.
Färsk bild kommer inom kort.

Har duscheliduschat och ska fräscha lite inför kvällen. Ett litet glas vin eller en liten öl (man får välja själv) ikväll i staden ska bli trevligt.
Tror att hälften av oss tar det lilla lugna då det vankas leeijte kalasfest på lördag. Förberedelse så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0