My lips are sealed







Jag skulle ljuga om jag inte sa att jag hade kramp i stjärt och öron.
Redovisningen gick bra, men att sitta still i X antal timmar kan inte vara bra för något. Eller någon...

Så nu bockar vi av en viktighet för vecka 2.
Just two to go!




Idag var det första dagen jag på riktigt visade mig officiellt med den nya looken. Och det gick också bra. Ingen som skrattade inför mig. Inget som märktes iaf.

Körde en härlig mix läppenna och vallmo-läppstift idag, och det vart en snigg kombo.
Dock gjordes inte färgen rättvis här ovanför.

Dagens
Elin: Men han är ju jättekort.
Felicia: Nee det är han inte, inte så kort.
Elin: Jo det är han.
Felicia: Nee han är ju iaf 1,75.
Elin: Ne han är typ som mig.
Felcia: Han är väl ingen dvärg heller.

............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0