Butterfly

Dagens tips: Bokföring är inte lätt.

Ja jisses vad alla var trötta idag.
En småfnissig skara människor avklarade 3 timmar i redovisningens tecken.






Den här lille rackarn fick liva upp mina byxor idag.

Jag har faktiskt inget kul att komma med idag. Livet liksom rullar på i lagom takt och dagarna går.
Jo en rolig sak är ju såklart att herr Schön kommer och förgyller min helg på torsdag. Trevligt.

Men just nu fokuserar jag på min stora, fruktade, sedan länge inplanerade STÄDDAG som infinner sig imorgon från kl 10.00 och framåt.
Efter att ha gått och plockat mina dammråttor för hand under X antal veckor ska dom få smaka på dammsugaren.
Ska bli skönt när det är gjort. Och självklart måste det vara skinande rent när man får finbesök.

Dagens stora craving:
Jag vill ha ett par höga och utsvängda byxor så himelens mycket. Finns massa läckerheter men tar mig liksom inte för att investera.
Skärpning Elin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0