Ank-tenta

Nu tackar jag, men framför allt bockar jag av den sista tentan för ett bra tag framöver!

Känslan i magtrakten sa att det gick bra. Meeeeeeeen efter att ha kollat läget med kamraterna insåg jag ett par bittra, ogenomtänka fel..
Meeeeeeen dessa misstag skyller jag rätt och slätt på att jag under hela tentan oroade mig för att stolen skulle braka och att min näsa rann som en nybyggd kran i tanzania..

Hur i hela fridens namn kunde jag skriva att Lacostépike var gjord på en enbädds rundstickmaskin med 4 nålsorter!!?
Jag vet mycket väl att det är 2..
Så, läraren, läser du det här så kan du väl vara mänsklig.
Jag kanske fixar Tommy Martinsson i labbet som gengäld!
Deal?

Självklart skavde vi våra stjärtar på Viskan för den traditionella tenta-fikan.
Mums.



Och ankorna hade väl en himla tur just idagidagidagidag.
Lovisa orkade konstigt nog inte sin monsterbulle så den blev ankföda.

Det varade inte så länge, men så himla roligt!
Man kände sig liksom älskad..



Kommentarer
Postat av: flisan

hihihi tommy martinsson i labbet <3

2011-01-14 @ 17:46:23
Postat av: Lovisa

inte ankföda - ANDFÖDA..!

2011-01-15 @ 02:20:29
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0