Lost

Allt började som vanligt bra.
Jag traskade på i godan ro i snörusket.
Jag kom till ett par vägsjäl.

Plötsligt lägger radion av pga av dålig teckning.
Tänker inte mer på det.
Fortsätter att traska på.
Börjar få en såndär konstig känsla i magen.
Tycker att jag borde vara framme snart.

MEN NEJ!!

Hahahahah! Elin Gahm har på riktigt gått vilse i den enda skogen som finns i Borås!

Paniken kryper sakta men säkert fram och börjar snegla över axeln titt som tätt.
Inser att ja snart börjar skolan.
Jag måste ta till drastiska åtgärder.
Tar mitt förstånd til fånga och börjar rusa tillbaka.
Ett par fall och en alldeles för lång stund senare känner jag återigen igen mig.
Lyckan är total.
Och jag hann till skolan. Till och med att duscha.

En liten anekdot som gjorde min dag lite mer spännande.


När jag googlade på "vilse i skogen" kom denna intressanta bild upp.
Så den får det bli.


Resten av dagen


Jag hade på fullaste allvar för mig att jag skulle skriva något vetttigt.
Men har suttit och stirrat in i skärmen ett bra tag och kan inte för mitt liv komma på vad det var.
Ingen som dör av det antar jag.

Ytterligare en dag har passerat i "bristen på kunskap"-ets tecken.
Någon hade nog mixtrat leeijte med läraren i redovisning idag då hon var väldans virrig.
Och det blir inte en så bra kombination när man själv är virrig till 110%.

Imorgon bär det av till Gtbg för lite skönt häng på någon frän klubb.
Men icke att förglömma ska vi först imorgon hänga ut våran "butik" för vernissagen som infinner sig på torsdag.
Välkomna.

Med lite smugglande hit och dit löser man allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0