Skärpning människor





Äntligen fick vi ihop våra planer för kvällen!
Jag med vänner tycker att människor i Borås borde liva upp sig lite. Spontaniteten sprudlar inte direkt.
Mebn det gör inget, för nu kan det ju bara bli bättre.

Vi satsade på ett härligt "Musikquiz" med medelålders människor på Harrys, men det var fullt så nu blir det dans utav bara den med jämnålders människor istället.
Inte så dumt det heller.

Har faktiskt lite att skriva om men det gör jag imorgon i någon studeringspaus.

Så nu folk, hoppas jag att vi möter upp er på x o y om sissodär 4 timmar!


Kommentarer
Postat av: SAMANTHA

du är så snygg!! får ja äta upp dig??

2011-02-24 @ 21:00:15
Postat av: gahm

MEN SAAAAAAAAAAM DÅ!

Tack detsamma :D!

OKej, men bara om jag får ta ett hörn på dig också ;P höhööhhö



Snart ses vi ! weeeii

2011-02-25 @ 02:34:43
URL: http://gahmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0