Så härligt

Det var väl på tiden!

The Gahm is back on track people!

Lättnaden/lyckan är total inför en sådan liten grej som att mitt internet, efter 1 ½ vecka, är på benen igen.
Undrar hur dom klarade sig förr..?!

Självklart är jag väl medveten om att de fattiga uppdateringarna har skapat en brist på intresse, men jag ska göra mitt yttersta för att gottgöra detta.

Känns inte som att jag har ett behov av att återberätta allt som hänt under veckan som gått, utan vi tar och blickar framåt istället.


Fast ett par utstyrslar från den missade tiden får minsann vara med ändå.















Kommentarer
Postat av: joey

elin är snyyyyggggg!!! nedräkningen har börjat ;) skulle skriva nått mer men det försvann när jag började skriva :O lite the story of my life.. en gång till bara.. SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART ses vi :D

2011-02-15 @ 20:03:01
Postat av: joey

NU kom jag på det!! har du färgat håret igen? eller har vi pratat om det innan? snyggt vare i alla fall

2011-02-15 @ 20:07:34
Postat av: börje

Galet snygg är du kvinna! och imorgon lämnar jag löndön så på lördag seeeeeees viiiii :D :D Plingar dig på torsdag på din birthdaay wihoo

2011-02-15 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0