Rimsalabim



Nu hänger jag återigen i barndomsstaden!
Sjuk och trälig som få, men ack så skönt ändå.(ett omedvetet rim såhär på eftermiddagen)
Var på besök i herrskapet Kulla's nya lägenhet förut. Flytten är i full gång men på något märkligt vänster blev det inte att vi bidrog så mycket ;P.
Jag är i alla fall måttligt avundssjuk på deras nya lya.
Grattis hörrni!

Bland det roligaste som finns kan ju vara att "rensa" i garderoben. Inte så att det slängs så mycket som det borde kanske, men bara känslan av att saker och ting hamnar i en specifik ordning ett par dagar framöver ger mig ro i själen. Så häromdagen revs det ut och lades in för fullt.
Plus att jag gjorde samma sak som alla andra; ändrade färgtemat på klädhästen!
Dock är det lite knepigt då 90 % av kläderna går i någon nyans av svart. Men tillslut lyckades jag karva ihop något accepabelt och blev störtnöjd.

FÖRE


EFTER


Jag vet att skillnaden inte gör att man tappar andan, men många bäckar små..!

Har suttit relativt länge och väl och diskuterat livet med familj och familjeflickvän. Dom är alltid lika sköjiga! :)
Snart är det dags för grill och chill! (en till)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0