gästbloggare: Samantha

svejsan hejsan i stugan!
detta är då snygga gahmen som mötte upp mig på the station i fredas eftermiddag




fredagsmys på hög nivå i form av cola zero (med flamingo's!!) tacomys, talang och big brother
myspys kewl kväll med lite småkonstiga dataklipp eller vad säger du elin???


laddade för en dag av second hand shopping, säger ba fynd fynd fynd!!


tog oss en wäkmacka mmmmmm



elin fyndade en riktigt snygg väska =)




Sådära ja nu skulle jag visst gästblogga lite, har det iaf riktigt gräjt här hos min favorit tjej=)
vi har en riktigt mysar helg and I love it. jag har fått fynda second hand shop här i borås,
jag måste säga att mycket bra saker har jag funnit , wohow
ikvälla kommer felicia över och då ska vi glo på en movie med snygge brad pitt.
Ingorius bastards(stavas???) NÄÄ nu har jag inte tid o blogga fän nu ska jag umgås me borås brudar=)))

ha en riktig bra helg allihopa de ska vi ha hälsningar sammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0