Vilodag

Återhämtningen är i full gång!

Jag tror att jag kanske tog mig lite vatten över huvudet när jag begav mig mot gymmet imorse. Vaknade upp en halvtimme innan step-passet började och hoppades att det skulle finnas en plats kvar. Och nu i efterhand kanske alla hade blivit gladare om det inte fanns nån...
Utan överdrift var jag lika missanpassad som en köttbulle i en cornfärs! Sämst, sämre, Elin..
Kanske, kanske berodde det på att jag var så fashinerad av den TOTALspeedade ledaren. Om hon inte gick på nåt riktigt starkt så kasta mig i kanalen.

Men i vilket fall kan jag tillgodogöra mig detta som dagens, förhoppningsvis, enda fysiska aktivitet.



Kroppen och samvetet börjar som sagt säga ifrån, och efter gårdagens poolparty kan nog alla hålla med om att konsekvenserna börjar ta ut sin rätt.
Efter att ha intagit öl, cider, vin, sprit i mängder under veckans lopp var väl inte kroppshyddan den man hade önskat infinna sig för att traska omkring halvnaken. Uppblåst- är nog det enda rätta ordet...

Meen man kan inte ha allt, och det var riktigt trevligt!


"backen"
Kvällens roligaste:
Sara- Jag åker på din pakethållare!
Johanna- Vaddå!? Seriöst!? Ska jag börja med dig på i värsta uppförsbacken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0