Gott och blandat

Jag kanske ska ta tillfället i akt att be om ursäkt för mitt humör inatt!
Man kan skratta åt det nu i efterhand, eller nåt...

Det är ju i vilket fall tur att det finns så snälla männsikor som såg till att min tröja kom ut ur maskinen och in i torkskåpet! Så om du läser det här, kära granne som bor i rum 501, TACK!



Sååå för att få mig själv på lite bättre humör har jag kikat in diverse webshoppar, och listan inför besöket i storstaden blir oroväckande nog bara längre och längre.. Det är så himla mycket man bara MÅSTE ha :)
Man lever bara en gång, och studielånet kommer en gång i månaden.
Glasklar matematik!

Om inte annat så blir jag lika glad varje gång jag tittar på Bea Szenfeld's papperskollektion. Helt mangefikt megajätteball!


Nej, nu får det vara nog med schlappet! Iväg och träna med Johanna som också bestämde sig för införskaffa ett friskiskort. Mycket trevligt med lite sällskap må jag säga!
Sen dyker Lovisa och Niklas upp i lyan för att inta diverse onyttigheter och glutta på en film!
Med andra ord "chock" hoppade vi kvällens pubrunda, vilken skulle ha börjar med spelkväll..Inte riktigt min melodi. 
Satsar stonehard på grillaftonen imöra istället!

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0