The animal five

Järngänget, (samt alla utbytesstudenter), drog som sagt till Borås diamant!





 Och dessa är några av dom små godbitarna som vi fick beskåda.

Som om det inte vore nog med att min högsta önskan om att äga en minigris gick i uppfyllelse i min dröm inatt, så var den perfekta lilla nassen tvungen att stå mitt framför ögonen på mig!GUDARS SKYMNING, skulle inte tacka nej att ha en som väntar på mig hemma i lägenheten :)
Så är det någon som har en minigris till övers släng iväg ett sms!



Men efter att ha sett alla kossor och grisar så slog naturligt hungern till ordentligt. Bidde ingen korv och mos men nog så gott begav vi oss tillbaka in till stan och käkade bakad potatis. Snackade om allt mellan himmel och jord, och jag klargjorde mitt, för stunden, extrema shoppingsug. Det visade sig att jag sa det alla tänkte, och till följd av det bokades en tripp till Göteborg in på onsdag. WETAWEII!!



Nu gott folk, har jag fått den skojigaste tvättiden EVER..18-22.. Så jag ska glad i hågen skutta bort och sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0