Packåsna

God dag!

Har kommit hem från 6 timmars affärsmannaskap, vilket jag tycker bara blir intressantare och intressantare.
Ska från och med nu följa hela tillverkningskedjan från idé till färdig produkt.

Jag bara känner att jag vill vara ute i modevärlden NU!
Jag vet att det kommer bli så jäkla kul!

Me and Loveeisa "råkade" hamna på hemmakväll innan vi begav oss hem. Man är ju tvungen att ha färdproviant till resan ;)



Aftonens måste-göra-lista:
-plocka upp diverse kläder, väskor, skor från golvet
-diska
-dammsuga
-svabba
-allmän sanering
-packa
-plugga
-och hinner jag blire friskis

Känns som en lååååång kväll.

Har redan börjat packa lite, men det är ju så svårt. Måste vara ärftligt att inte kunna packa "endast det nödvändigaste"...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0