Dancing on my own

Fy fabian vad tiden flyger iväg. Helt galet!
Det här var den absolut bästa helgen hittils i Borås.

Detta var det sista alster jag fick dela med mig av på fru Petersson, då resterande bilder var antingen för "skrynkliga", kineslika eller näsapiga.



Vi två damer var inte ultimat taggade inför kvällens utgång, men när vi tillslut anlände till Johanna så blev alla glada människor den ultimat partyhöjaren, och sen var det klackarna i taket på XoY.
(Nu blir det svårt va, med två Johanna i bilden?!)
Det spelar visst ingen roll hur mycket man "fyller år", man får ändå inte den låt man önskar...

Värdinnan i egen hög person






Jag råkade nalla lite bilder av Loveeeisa, då mina inte riktigt höll måttet



Niklas-stackarn som av olika anledningar fryser stjärten av sig i sin lägenhet, fick inta soffan på Östermalmsgatan 28.
Jag kände mig lite som en Rädda Barnen-organisation.

Det blev inte någon sovmorgon á la halv ett, men nog såväl till halv elva.Pigga och glada.....som man är, mötte vi upp Felicia och traskade ner till stan för den mycket , mycket efterlängtade fruktyoughurten.
Men ack vilken besvikelse.
Och sen var det bara att ta farväl av flickebarnet..


Nu ikväll satte jag igång med det, bokstavligt talat, berget disk.
Trodde aftonen skulle bedrivas i sällskapet av Lovisa, men där var det visst valvaka som gällde, och jag var tvungen att tvätta...

OCH NI FÖRRESTEN, HOPPAS NI INTE HAR GLÖMT ATT RÖSTA (det finns fortfarande tio minuter kvar)!
OCH HAR NI INTE TÄNKT RÖSTA, SÅ GÖR DET ÄNDÅ FÖRBÖVELN, SÅ INTE SVERIGE DEMOKRATERNA KAN TA SIG NÅNSTANS! förutom upp i arslet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0