My day today



Som vanligt bikeade jag ner till korsningen för att invänta fröknarna Johanna och Lovisa.
Och när Johanna möter upp mig kan jag bara inte slita blicken från hennes gööörfina skor. Kände jag ett visst uns av avundsjuka kanske?! Ahaa!
Var så roligt med lite annan färg och träklacken. Älskar´t!



Men jag kom ganska snabbt ner på jorden när jag placerade mig i hörsalen.
Ekonomin är som sagt lite knackig, men så kom genombrottet.
Jag, Lovisa och Johanna klarade en uppgift!!! Utan att mr lärare hade gott igenom den än!
 Lovisa och jag hade på riktigt gåshud över hela kroppen.
Vilken känsla!
Den lyckan kan aldrig beskrivas med ord. Men här tycker jag ändå känslan förmedlas.

Bästa ever!
Och här är beviset vänner


Från det ena till det andra så känner jag mig nu officiellt kanska så vuxen. Har precis vart och röstat.
Och sjääääälvklart vart det inte SD, men mer än så säger jag inte. Det får ni klura ur mig på fyllan.

Snart ska jag och bränna lite fett med Johanna. Idag blir det bräda.
Och sist men inte minst ska vi gå och handla lite mat. För jag tror att jag ska, för första gången i mitt relativt ändå långa liv, ge mig på att panera torskfilé.
När jag stekte kyckling förra veckan gick ju brandvarnaren, så sämre kan det väl inte gå.


Känns för övrigt tryggt att Frida bokat biljett, då jag har tagit på mig ansvaret för den första omgången av Halv åtta hos mig på fredag... Vetifan vad jag tänkte riktigt.
Men ska bli sköj. Köper mycket rödtjut så är det ändå ingen som tänker på maten.

Adjöss!


Kommentarer
Postat av: Anders Gahm

Dä ä min flicka dä, ho kan dä där mä ekonomi!

Klarar du den här då?

Kalle har 5 kulor han säljer 2 för fem öre ger en till Lisa tappar en när han är i parken och leker. Vilken färg är det på kulan som han har kvar?

Kram från pappa!!

2010-09-16 @ 18:27:09
Postat av: Anonym

HAHA! känns bra med moraliskt stöd pappi!

och jag tror den är orange!



KRAM!!

2010-09-17 @ 13:36:30
URL: http://gahmm.blogg.se/
Postat av: Anders Gahm

Helt rätt svar igen!!!!

2010-09-20 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0