Me and my poncho

Efter en mkt lugn och skön helg kände jag att det kanske var dags att ta tag i sitt liv igen.
Och  det gör man väl bäst med nära och kära. 
Med andra ord kallade jag till kafferep på café Viskan i den strålande solen.

Jag och min nyfunna bästa vän ponchon bikeade ner till stan för att åtnjuta en välförtjänt latte.






Mätta och glada gav tre av fyra sig iväg på leeite secondhand shopping.
Det resulterade bla i detta superfynd. Känns lite skojigt sådär. Som jacka nu på höstkanten.



De andra fyndade även dom diverse tröjor, Lp-spelare och skor.

Jaaa ni, mycket roligare än såhär blire inte idag. Men det har varit fruktansvärt trevligt som vanlig!
Nu blir det till att försöka fokusera på det jag är här för. Böckerna, here I come!

Imorgon börjar en ny kurs, och jag hoppas från djupet av mitt hjärta att den är snäppet enklare..

Och förresten kommer Frida till mig på fredag! Glad, gladare, Elin! :D



Ja just det, en sak till.

Stämmer det att man hickar för att man fryser?
Detta är MYCKET viktigt att någon svarar på då min eller Loveeeisa's stolthet hänger på en skör tråd...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0