I-landsproblem

Vet inte riktigt va jag ska ta mig till- angående mitt hår!
Hemma i Linkan hade jag tillslut funnit min självfrände när det kommer till shampoo.
Men när man anläder till Borås stad inser man med förskräckelse att håret inte får samma kvalite av vattnet här.
suck..
Så jakten på något nytt schampoo fick mig att styra kosan till ÖoB, där jag införskaffade diverse flaskor.
Så nu befinner jag mig i en djungel av vätskor. Skam den som ger sig!



Så här sitter jag nu nyfönad och väntar på mirakel.

Planerna för aftonen var att träffa 2/3 av vännerna , men vet inte riktigt hur det kommer sluta.
Det är ju alltid supertrevligt att umgås med de där människorna, kan ju bli lite ensamt på kvällarna.

Men OM jag blir en single lady ikväll så vet jag vad jag ska ta mig till.
Jag ska angripa min mycket efterlängtade ELLE som damp ner i postfacket idag!
GLÄDJE vänner GLÄDJE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0