Hurtiggutt

Tackar, tackar för en trevlig "filmkväll" igår!
 Men som det så ofta kan gå när Elin Gahm befinner sig i rummet så blev det inte mycket film-tittande. Mycket roligare att prata tyckte både Lovisa och jag! Niklas var dock inte sen att hänga på.
Såå filmen stängdes efter mycket om och men av, och större delen av kvällen spenderades med att snoka på alla våra vänners facebooks. 
Så nära och kära där hemma, nu finns det INGET att dölja ;) Borås vet allt om er nu!

Med krampande godismagar sade vi farväl runt 00.00-snåret. Måste säga att det känns bra att haft någon annan som suttit i soffan. Nu är det home-sweet-home känsla!
 
Jaaa just det! Jag fick inviga min porttelefon :D YEI!
Det måste nog få stå för dagens roligaste!



Hur som haver så kom jag nyss hem efter en angenäm powerwalk.
Ända lektionen startar 13.00-16.00 .Företagsekonomi... Och för er som känner mig rätt så förstår ni att jag absolut inte har tid att sitta här och tjöta, då jag, pga mina uteblivna ekonomikunskaper, ska plöja igenom lite sidor i boken.

Ha en bra dag alla, alla!

En sak till förresten: Jag behöver lite hjälp! Min kära far fyller år imorgon. Någon som har ett riktigt bra tips på vad man kan ge?! 
Men svara gärna inte här iaf en viss pappi kikar in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0