Hörde jag att det fanns lite tid över?!



Kort dag.

Med tvätt i maskinen, tork i torktumlaren, nytvättade golv, damsuget golv, diskad disk och torkade ytor, slog jag mig ner i soffan två sekunder.
Min första storstädning är avklarad! heja- Närborrarna är fyllda av mr Muscle!
Vad skönt det är det här med rent. Mamma: jag har nog bara inte förstått vad det har gått ut på tidigare;P



Lång historia kort så blire en, två, tre, fanta med rosé ikväll. Pubrunda lite senare. Ganska skönt att hinna träna först.

Börjar känna att jag inte är så ung som jag en gång var. Detta leverne kommer nog gå bra dessa veckor men kroppen börjar så smått kännas leeite, leeite schleten redan.
Men ska man ha kul får man lida pin

Varför går du på små moln Elin? - För att jag nyss fick reda på att Frida (99.999999%) kommer till mig snart!!!!
Hallelujha!

Har saknat det lilla stycket


Kommentarer
Postat av: Robin

Man blir ju nästan lite avis när man läser om festandet och soft folk... Men men snart helg så då får man ta sig en öl själv =) Ha de o skriv vidare!

2010-09-02 @ 19:25:03
Postat av: Frida

Hjärtat mitt det är 100 % nuuu :D

Jag tar med vinet så kör vi på de stooora glasen!

2010-09-02 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0