Borta bra men hemma bäst

Home sweet home!

Timmarna har bara flugit fram sen jag anlände till hemmet. Riktigt trevligt igår måste jag säga.
Kvällens höjdpunkt var ändå när jag och kusinerna skulle rota igenom massa gamla kläder som en släkting lämnat hos oss.
Om jag säger såhär, det är inte bara jag som tycker det är kul med kläder ;P...
KAOS!






Som framgår var det mkt bra och mindre bra.
Samt väldigt många potentiella göra-om-till-något-eget-och-snyggt-plagg!
Så nu finns det ca X antal projekt att ta tag i framöver.

Kvällen led mot sitt slut och människorna åkte hem. Då tyckte jag att det var ett ypperligt tillfälle för mig att ge min kära far hans födelsedagspresenter som jag av förklarliga skäl inte haft möjlighet att ge honom.
Han blev kanonnöjd, även om han trodde att, den relativt dyra, nylanserade, Ralph Lauren-parfymen var en Gainomax-förpackning...Hade jag vetat att han skulle nöja sig med energidryck hade jag kunnat sparat ganska rejält på kontot.

I vilket fall skulle även jag och Niclas krypa till kojs, och jag kunde inte dölja min förvåning när jag fick se detta.



Öppnade
Såg
Förvånades

Mitt rum var definitivt inte mitt rum längre.
Martin hade, med all rätt, flyttat in mitt barndomskrypin.

Så jag bor numera i rummet bredvid, så alla vet. Och mina garderober består till största del av softairgun-skott och dylikt.

Men idag är ju idag, så nu fokuserar vi på idag.
Vaknade upp till världens godaste brunch. Räkmacka.
Magarna kurrade, och det kunde ha gått ganska fort om pappa inte hade glömt att avlägsna varenda bajssträng på räkorna.

Men väntan var mkt värd


Kom precis hem från staden efter att ha uträttat diverse ärenden.
Gud vad shoppingsugen man blir här, om man jämför med Borås utbud.

Nu är det bara pepp inför kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0