Ass-pain

Dagen är till ända och den bestod till största delen av en mycket ömmande stjärt. Fick stränga tillsägelser om att det inte heter arsle.
Detta på grund utav ett evigt skavande i hörsal T436. Ca 6 timmar om jag ska vara exakt.

Började den nya kursen Kreativt affärsmannaskap. Verkar faktiskt jädra intressant.

Så mitt huvud är nu SMOCKAT med något som ska bli kunskap.


Och med brist på utrymme i hjärnan kan dock mina inlägg ett tag framöver verka lite torftiga, då jag får prioritera vad som ska få plats i hjärnbankens 1 kvm..

För att fira att jag pluggat klart för ikväll unnade jag mig ett samtal till Frida.
Som vanligt konverserade vi om allt mellan himmel och jord.
Längtar tills hon dyker upp!
Då blir det garran vin i dom stooora glasen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0