Är jag spiderman nu kanske..

En omtumlande natt skulle jag vilja säga, vilket resulterade i minimal sömn.
Vid cirkus kvart i fyra studsade jag panikslaget upp ur sängen, slängde diverse överkast, lakan etc, på golvet.
Detta beroende på att jag trodde att det kröp en sån där vidrig skapelse, sk spindel, på min arm.
Och vem vet?! Det var verkligt, men hittade ingen..

Så självklart flög tankarna till små spindeläggsbon i madrassen, myggbett som var fyllda med små spindlar och dylikt...USCHAAAn!

Japp, men nu är det morgon och nu är jag vaken igen. Det ös-duggar ute så det blir att dra på världens bästa loppisfynd!



Skola hela dagen, men ska bli kul jul med ny kurs.
Hörs senare nära och kära. Om jag inte regnar bort...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att du är söt som en karamell i den ! Lycka till med kursen ! Kram

2010-09-14 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0