Last night

Världens, på länge, bästa väder ute idag, och jag skulle inget hellre vilja än att få lite färg på min oh, så bleka uppenbarelse.
Men nu är inte så fallet, för jag sitter för "ovanlighetens" skull och studerar så svetten lackar.
Det är väl den fruktade tentapaniken som kommer krypandes. Ser den redan borta vid dörrtröskeln.
Men jag måste ändå erkänna för mig själv att det för stunden känns helt ok.

Jag är i vilket fall sketatrött (vilket jag nyss försökte bota genom att ge mig själv en sockershock bestående av en sked flytande sirap. Och hade jag varit diabetiker så hade jag inte varit det längre....) Inte så konstigt då min sist gäst lämnade boet vid cirkus halv tre.
Det var en av dom trevligaste kvällarna på länge.



bidde mycket relaxed style



var till en början en ganska trött skara, men det blev det ändring på ju längre kvällen led.


Sååå man skulle väl kunna säga att det där var förfesten, för ikväll blire festen.
Hoppas på en sån där, alltid lika rolig, pubrunda.
Men vi får väl se vad sällskapet säger, och vilka som är sällskapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0