Livet leker

YIIHA!

Lättnaden gör nästan ont.
Om det blev godkänt är svårt att svara på än, men enligt mina egna beräkningar ska det la gå vägen. höhö!
Och skulle jag mot förmodan inte klara det har jag fått en massa himla "bra" oanständiga tips från kära vänner och bekanta hur man kan ändra på det...

Jag skulle ljuga om jag inte sa att jag njöt av dessa extra kalorier som intagits under eftermiddagen.
Chokladbrownie med dumle är svårt att slå, och jävla värt en dag som denna.
Solen skiner och det är partymode på G.
Detta och en sväng på stan gör väl inte en flicka annat än lycklig.

Skojigt att jag drömde om ett par skor, och dessa är så nära man kan komma, och de står nu på mitt golv..
Fan Elin.


Unna sig, kan nog vara de värsta två ord, då det bränner sådana helveeetiska hål på Östgötabankens konto ägt av Elin Gahm.
Men OM jag nu klarar tentan anser jag att dessa var en present till mig själv.
Annars får jag väl lämna tillbaka...dom..

Hur som haver lever livet och nu inväntar Östermalmsgatan finbesök av damerna.
Jag anser att det är ett ypperligt tillfälle för skumpan att skåda dagens ljus.
Aldrig att det kommer ett bättre tillfälle.
Så, den som har vägarna förbi stadernas stad kan jag lova lite bubbel!
Lockande?!

Sen styr vi kosan neråt staden till Niklas födelsedags/tentafest. Det liksom redan rycker i benen.

GRATTIS NIKLAS!

Dansa tills fötterna blöder!


Kommentarer
Postat av: Joey

SCCHHNYGG TJEJ skönt med tentan!festa järnet ;).. ohh

2010-10-15 @ 20:44:14
Postat av: Anonym

Men tack snigging!! Behöver lite Joey snart:)

Ja gudars i himlen vad skönt det är att den är gjord! Ses ju schnaart ! WEI!

2010-10-16 @ 14:10:18
URL: http://gahmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0