Igår




Det finns inget värre för pengapungen än att gå mer mutti på stan.
Hennes övertalningsförmåga är utöver det vanliga.
Tanken var som tidigare nämnt att kika på julklappar, men inte så lätt att uträtta något när öppet köp inte gäller till julafton. Illa. Då det ändå bara är ca 2 månader kvar. Är det bara vi som är ute i god tid?
Så sorry Martin. Jag som inte kunde bärga mig för att få se dina tindrande ögon på julafton när du öppnade presenterna från mig. Men icke. Då gubben i kassan inte kunde sponsra med lite öppet köp.

Såå istället fylldes resväskan till Borås med diverse godingar.





Kanske svårt att se pga usla bilder, men jag är mycket nöjd.

Det blev en mumsig fika för att vila våra fötter.


Så allt som allt blev shoppingdagen riktigt trevlig och lyckad trots uteblivande julklappar.
(fast en blev det. Spännande va pappi?;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0