Hysterisk bra allting

Tjutahäle häle!
Efter en sista "hysteriskt" rolig uppgift på affärsmannaskapen fick vi ungdomar sluta redan vid tre.
Kanonkul!

Men både Johanna och jag kunde konstatera att backarna hem idag var leeejte leeejte brantare än vanligt.
Men vi ser det positiva i att bakdelen får sin beskärda del förbränning.
Citerar Frida: " Men guuuud, här i Borås måste man få världens fastaste arsle!"

Större delen av dagen har, i Lovisas regim, handlat om att planera helgen till dess spets;)
Vet inte riktigt hur mycket vi kom fram till förutom att det kommer att intas en hel del vin, kex och ost, och att det lutar åt en eventuell utgång på obestömd dag.
Känner mig fruktansvärt peppad för att göra Borås gator igen!

Imorgon kväll bär det iallafall av till storstaden Gtbg för Elle-shoppingkväll på Topshop.
Tjejerna har slagits blodiga om vem som till slut skulle hänga med..
NEEEEE!
Av naturliga skäl kom vi fram till att Loveeisa blir mitt ubertrevliga sällskap.
Är absolut inte det bästa för budgeten den här månaden, men är det 20% så är det ju nästan 80%..




Invigde jensshortsen idag, och jag är fullkomligt kär i dom. Sitter så skönt att det känns som att man är naken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0