Dagen före stormen

Nu är jag helt tom.
Känner att jag är på gränsen till överpluggad, och bestämde att det får räcka.
Jag tänker köra på samma måtto som jag gjort hela tiden.

"Det får gå som det går. Och skiter det sig så äter vi bullar istället." 

I vilket fall var det jädra skönt att dansa av sig lite frustration med Johanna på aerobicsen.



Om några timmar är det över, och hur det än går kommer ser jag väldigt mycket fram emot dagen, kvällen och helgen!

Planerna för morgondagen lyder som följande:
*en riktig fetingfika på Viskan
* TENTAFEST/ födelsedagsfest hos Niclas för hela schlanten!

OBS! Och nu lovar jag att jag inte ska tråka ut er med mer pluggprat på ett bra tag framöver!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0