Börjar förstå innebörden av; att det var bättre förr

Nu är väl ändå livet helt underbart!
Är taggad till tusen för kvällen och dimman.
Med The Ark – This Piece Of Poetry Is Meant To Do Harm på högsta volym och ett glas vin i ena hande dök det upp extremt mycket minnen.

Slängde iväg lite sms om diverse mopeder och hemmafester och nu har jag en såndär härlig feeeeling i magtrakten!
:)
Det var ju faktisk lättare förr!

Tänkte köra på den känslan ikväll

Kan tänka mig att detta var ett litet oväntat, "djupt", inlägg av mig. Men man är ju mixad ibland.

Men nu ljuder istället Movits ur datorhögtalarna och jag väntar på flickebarnet och så blire för-förfest innan det blir förfest.

Har en stor lust att inviga mitt drinking-ludo med Loveisa.
Den som lever får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0