Human contact



2 hela dagar utan att elin gahm har gjort sin röst hörd. Rekord. Skönt?!
Detta är dock grundat på naturliga orsaker.
Jag har helt enkelt inte haft någonting att varken skriva om eller fota på.

Dels för att jag igår satt hemma i siffet och skavde med böckerna under näsan hela dagen iklädd mjukisar, och sedan tog mitt pick och pack och drog tillbaka till studentlyan.

Och för att jag, under större delen av dagen idag, varit lite halvt deppad över att sakna det man åkte ifrån, har handlat och sedan skavt med böckerna under näsan hela dagem. Iklädd mjukisar.

Jaa mina nära och kära, nu ska jag vara lite fjantig. Jag har faktiskt känt mig något utöver det vanliga ensam idag.
Därav var jag i extremt behov av mänskligt liv och skippade strechningen på träningen endast för att slänga iväg ett sms till min kära granne på våning 1 om en spontan Gossip Girl- stund. Tacka vet jag träningsvärk. Ber till gudarna att den hamnar på gluteus maximus.

Svaret var ett sprudlande JA, då vi båda hade cravings på fysiskt riktig kontakt.

Det som skulle vara en stund lika långt som 1 avsnitt ( då tanken var att återgå till studierna) slutade nu.
Trevligt, men framförallt nödvändigt för överlevnad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0