Är det någon som grillar i mitt huvud?!

Felicia sätter griller i hvudet på mig om allt och ingenting.
Många tankar som flyger omkring. Jag tror att det bara är att jag är på en sådan där höst-mörkt-kallt-träligt- humör.
Jag brukar ju inte vara den som är den.

Back in business idag igen hur som haver.
"Montazami"-läraren kommer nog att ge mig ett lättare tarmvred om det ska fortsätta såhär. Fnissatackerna avlöser varandra.
Hon är ju igentligen för härlig, men man liksom förlorar bitar av respekten för henne har jag märkt.

Det händer så mycket oväntat och konstigt att det är svårt att återspegla spektaklet.
Ta en kik på Hollywoodfruar så föstår ni vad vi går igenom.

Har absolut inget spänannde att komma med. Förutom att jag insåg att jag inte gillade oboy så mycket längre, och att det inte är ok att dricka en stor chai latte på tom mage när man är lätt laktosintolerant..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0