g. reversible home

Efter 12,5 timmar befinner jag mig återigen i hemmet.
Lång och intensiv dag, vilken gick ut på att göra en plan för hållbar utveckling för Gina Tricot.
Måste säga att våran idé var för jädra bra. På riktigt. Och gick i runda slängar ut på att pantsätta gamla Gina plagg och sedan göra prylar, möbler etc, etc av dom, och som sedan återigen säljs i butik i nytt format.



Grupp 8. Bra jobbat tjejer!



Detta armband var en av de saker som vi gjorde som visningsexemplar.
Jag måste säga att jag själv blidde ganska nöjd.
Och den består endast av plast från en petflaska, lim samt ett gammalt gina tricot-plagg.


Kvällen avsklutades med Pub i en av maskinparkerna, med mat, alkohol,livemusik och spexade människor.

"Peace, love and understandning. And I don´t understand nothing!"

 

Dessa pöjkar gjorde ett MVG- jobb. Klockrena låtval.
Och jag tror att det kommer dröja innan jag och Victoria smälter att vi satte så många låtar.





Vi fick dansa lite också!


Kommentarer
Postat av: jenny

Vi var för himla bra! :) Är det okej om jag lånar bilderna på oss till min blogg? Mina bilder blev sämst, jävla mobilkamera, haha. Skriver såklart att det är dina :)

2010-11-11 @ 15:26:14
URL: http://pussjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0