10 meter kabel var kanske att ta i ändå...

Jag citerar pappi: Nemen klarade du det, alldeles själv? Guuud vad du är duktig!
Och jaa, jag blev faktiskt utöver det vanliga stolt över mig själv efter att ha fixat internet. Skam den som ger sig. Såå gott folk, nu sitter jag med datorn i högsta hugg! Det var på tiden måste jag säga, efter detta gudsförgätna pluttande på iphone.. 

I vilket fall har gahm precis återvänt från en visit på stan. Trevligt ställe det där Borås. Och bara så ni vet så tänker jag INTE lägg ut någon bild på Pinnochio-statyn!! Tji fick ni! Den får ni allt komma och titta på själva.

Summan av kardemumman fick jag tag på detta klitchiga linne som jag suktat efter ett allt för bra tag nu samt ett korallfägat rouge. kul. Kommer bli så passande när man återfår den där likblekheten.
Och efter att under sommaren 2010 gått och blivit vinalkoholist var två flaskor rött det enda rätta.

Skorna vägrade dock dyka upp.







Jag gjorde även en, enligt mig själv, mycket klok investering i ett Friskis & Svettis kort igår, vilket jag efter mitt sunda förnuft använde idag.
Resultatet blev en drypande gahmnacke som förde en dialog med flickebarnet bredvid. Vet inte om det var utmattning som fick samtalet att låta ungefär såhär.

F.B- pust, hehe ööh?
E- va? nee, hehe?
F.B-?
E- är det en till?
F.B- vooh heh va?
E- hehe
F-B- ahaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0