Gummigutta

Ho.ho.ho har nog aldrig varit så schööönt att krypa ner under nya lakan! Det rör mig inte i ryggen att lägenheten fylldes av en kräksdoft när dom packades upp ur förpackningen. Det var ju ändå rea. Det mesta är klart i boet och jag är oförskämt nöjd med resultatet! Så nu vänner är det bara att dyka upp! Jag väntar.. Pappa snarkar och morsan hade inga extra öronproppar, så jag ska genom tankekraft försöka bli döv. Ta seden dit den kommer tänker jag: soooov så gött alla goa geubbar! ( är ju nästan i gtbg) Och visste ni att man inte säger gummigutta här. Crazy
Och jag fattar inte hur man lägger upp bilder från iphone, så det kommer när dator och ibternet klaffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0