Good Morning Sweden! Elin Gahm is speaking



Vaknade upp till detta! :D
Efter att till slut ha somnat... Ville strypa diverse granne som bankade upp en bungalo mitt i natta, samt den "artist" som skrek ut en och annan halsmandel i stan. Tacka vet jag "Levande Scharader"..

Men iaf, mums, mums. Äter en alldeles utomordentligt god frukost och njuter av vädret. (hörde jag något om att jag befinner mig i Swe regningaste stad?!)


Funderar lite på vad jag ska göra idag- och har nog kommit fram till att det inte blir mycket.
Så det lär inte bli så skojiga kommentarer från min sida, då jag bara tänkte ladda mentalt inför imorgon. GUDARS vad kul det ska bli känner jag nu!

Så om minde än 24 timmar folk är jag en sån där läskig student, som cyklar, grillar, röker på, har dreds...

Tänkte checka läget i länet med en lite promenix, och sen blir det till att skaka dom lurviga i en skön afro power dance.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0