Back On Track

På färd med Elin Gahm. Med siktet inställt på Sveriges regnigaste och kvinnotätaste stad sitter jag med mammi och pappi i bilen med en smockad släpkärra hängandes därbak. Jag är dödens -lammunge- trött efter att ha spenderat den sista natten i tryggheten tillsammans med min karl i en 90- säng. Känner mig som något skadeskjutet... Meeen allt mindre bra brukar som man säger föra med sig något bra, och så även det här fallet. Jag hann aktivera hjärnan för första gången sen 2009. Och en av alla brilljanta idéer jag fick var att ta upp detta bloggfenomen igen! Skojigt tyckte jag och kanske nån annan också. Efter alla klagomål på att jag är så dålig på att kontakta, så tänkte jag underlätta och låta de som vill hänga med mig i studentlivet i Borås. Vet inte vad jag har att förvänta förutom att jag är GALET sugen på att fixa till lyan! Skolan har jag inte hunnit tänka på, men det är ett, hur vill jag uttrycka, senare problem. Nepp hepp, nu ska vi snart hämta ut nyckarna, så får vi bara hoppas på att vi ses igen. Heja siffet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till gahmen! Nicke är i trygga händer;)

2010-08-25 @ 13:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0