Tripple fun!

Herregud!
Herrejesus vilket bra helg jag har haft!
Martin och Jossan har verkligen fått mig att glömma allt plugg till 100 %.
Igår sprang vi omkring och shoppade loss bland alla löpare i Göteborgs city.
Jag tror att jag var i ett litet himmelrike i mitt huvud då jag hittade massa fint! Är så nöjd! Imorgon kommer jag nog visa några av alla färgsprakande alster.

Dagen avslutades med en sväng på Liseberg.
Jag var som ett barn på nåt, tror aldrig jag har varit så peppad på karuseller någonsin förut!
Jag ville åka allt ALLT 100 gånger!!
Men tji fick jag...
Efter två åkturer ser bror min leeijte vit ut i ansiktet. Det går över tänker vi.
Efter tre åk ser Jossan leeijte vit ut. Martin ser väldigt vit ut. Det går över tänker vi.
Sen tycker jag att det är läge att åka en riktig "gunggrej". Snälla som dom är går dom med på det.
Men sen är loppet kört..!
Efter fyra åk får jag nu fortsätta min färd ensam för att mätta mitt begär.
Att ungdomar under 18 inte pallar trycket är lite av en besvikelse. :P
Så för att göra dem lite extra deppade räknade vi ut att varje åk hade kostat dom 77,50 kr.
höhö











Imorse startade vi dagen med att fylla oss med helium från den inköpta ballongen.
Skratt skratt skratt!

Det blev sen en sväng på Knalleland och det fyndades en del prylar även där!

Var så himla tråkigt när dom åkte hem ikväll. Nu är det back to reality.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig helg ni verkar haft !! Underbart att läsa och se !! KrAm

2011-05-22 @ 23:20:34
Postat av: Lovisa

carlings!! tänker på den snygga killen som jobbade där höhö

2011-05-23 @ 16:04:00
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0