You sound like you're from London!!

Nu! NU, orkar jag berätta om min dunderhärliga helg i London!!
För ni förstår mina vänner, att när man har passerat 20 så räcker inte 4 timmars sömn per natt i tre nätter.. Och inte allra helst när man sover tre flickebarn i en 1,20-säng. En säng där kroppen formas efter fjädrarna. :P
(parentes; Frida har konstanta blåmärken och en muskel i axeln som har pajjat efter att ha sovit i den sängen i sex månader)

Helt schluut!

Hade det iallafall hur bra som helst tillsammans med Fridet och Sam. Helgen innehöll verkligen allt man kan begära!

Och jag kör som vanligt en kavalkad av bilder för att måla upp för er hur trevligt jag har haft det.
Se och njut!

DAG 1
Londonpepp till 110%


DAG 2
Relativt tidig uppstigning för att entra Londons gator.


Så här lyxig och organisk frulle anvjöt vi varje dag.


Genade genom Hyde Park på väg mot shopping.


Totalt förstörda efter ett par timmar på Primark.


Leeijte avskeds-krog-häng med Fridas workmates.


DAG 3
Morgonkaffe.


Portobello market.


Mötte på nån skum jävel.


Utstyrsel för aftonen.


Partaj på Joe & the juice.


DAG 4
Hemfärd..


Jag har så himla många fler bilder och ett helt gäng roliga anekdoter jag vill dela med mig av, men känner inte att de riktigt får plats.
Dock lär de dyka upp så småningom.

Så då tackar jag London för en kanonhelg,
jag kommer tillbaka snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0