London calling



Peppar storhetspeppen!
Om ett par timmar får jag äääntligen träffa fru Pettersson!!

Kom precis in från en härligt solig promenad runt ån och jag har vissa funderingar:

1. Vilket sida av vägen ska man gå på när det är en vanlig gångväg? Jesus vad frustrerande det är när man får sicksacka sig mellan rullatorer, barnvagnar och hundar. Jag vore så tacksam för svar så att iaf jag gör rätt. Då blir det NO MERCY!.

2. När har man ålderna inne att börja gå med händerna knutna bakom ryggen och "strosa" fram?
Såg ett par praktexemplar på min promenad men hade svårt att avgöra ålder. Tänke mest om man har tillåtelse?!.


Vet ej hur mina inlägg kommer att arta sig under min vistelse.
Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0