Sailorpeppen

Jag är på alla sätt väldigt lycklig just nu!
Liten liten lista på varför:

1. Efter 3h 49 min var den sista tentan för den här gången avklarad.
2. Jag var visst värd plagget som visades i det förra inlägget tyckte min mor. Och en mor måste man lyda, så för ett par timmar sedan klickade jag hem den= glad.
3. Imorgon är det SJÖMANSFEST! :D Halleluljha gud i himelen vad skönt det ska bli med lite verklighetsflykt, härliga sjömän och partyyy!
4. Vila.

Har varit tillsammans med mina festpoolers och fixat och styrt inför morgondagen i stort sett hela dagen. Det är ju så skojigt!

Först försvann vi ut mot ingenmansland för lite "snacks"-köp på någon grossist. Egentligen bara för företag, men är man tjejer så är man.
Dock svek vi den gullige mannen med o-flit. Lång historia.
Vi fick iaf tag i diverse pynt och nödvändigheter.


Kan man säga att det var lite av ett paradis kanske. Ja-a kanske.


Seeen tog vi en halvlång promenad för att styra upp lite ultimat partyljud.
Hyrde jädra bra grejer. BOOM BOOM!
Men de var lite svåra att bära hem på axlarna tyckte musikgrabben, och det kostade egentligen extra att få det hemkört. Men är man tjejer så är man.




Har äntligen lyckats karva ihop en outfit. Kunde varit både bättre och sämre. Men jag tror jag kommer bli nöjd!

En liten sneakpeak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0