Long time ago

Åhhh fy vale sikken urkääääs uppdatering. Men antar att ni börjar bli vana. Blir alltid såhär när man är hemma i Lkpg.
Den som väntar på något gott!


bjussar på nån gammelbild. känner inte mig i fysisk form för fotografering.

Imorse stryrde jag med hjälp av Swebus kosan tillbaka mot allvaret.
Men som vanligt går alltid något käpprätt åt skogen. Jag och fröken Orest från Nkpg hade så noga planerat att
samåka klockan 09.15. Med Swebus. Trodde jag.

Jag märker ganska snabbt att något inte står rätt till när jag kliver på bussen och inte hittar Loveeisa. Skumt tyckte jag. Skickade ett sms. Inget svar. Skickade ett sms till Felicia bara för att oroa av mig lite. Får svaret; hon kanske har somnat och glidit ner på golvet, sånt händer.
Hittar ingen flicka på golvet.
Får svar. Inser då att jag har tagit fel på både buss och tid. Typiskt. Blev lite ledsen i ögat. Hatade bussresan, mest pga den lilla äckelpottan som smaskade bakom mig. Mina öron ville skrumpna ihop och ramla av.
Plus att jag, precis som alla, gått och blivit ruggigt sjuk. Fy.

Så nu har jag sovit, packat upp och packat in allt.
Är himla värd Big Brother nu kände jag rent spontant. Hur förödande det än kan låta så har jag blivit totalt insnöad på detta sociala experiment.
Heja Peter!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

"hon kanske har somnat och glidit ner på golvet, sånt händer" HAHAH där fick jag mig ett gott skratt!

2011-03-15 @ 12:16:36
URL: http://lovisaorest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0